کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

هر چی می خواهید برام بفرستید ...

سلام به وبلاگ نویسان و وبلاگ خوانان عزیز

این بلاگ تازه شروع به کار کرده و من دلم می خواد از همه چیز توش بنویسم . از هرچیزی که دستم برسه و ببینم جالبه دریغ نمی کنم .

فرقی نمی کنه مطالب به هم ربط داشته باشه یا نه . میدونی چرا؟

چون آدما باهم فرق می کنن و هر کی از یه چیزی خوشش میاد .فعلا این بلاگ به صورت امتحانی درست شده پس از هر چی انتقاد سازنده و غیر سازنده هست خوددادری کنید

ولی اگه پیشنهاد یا مطلب خاصی دارید که دوست دارید من این تو بنویسم برام mail بزنید . فقط از فرستادن ویروس  و انواع و اقسام چرتها و پرتها حتما خو داری کنید چون اسمتون رو تو قسمت بدا می نویسم              

                                                                ALI_POWERMAN@YAHOO.COM

می تونید با ثبت نام در www.blogsky.com شما هم مثل من یه بلاگ شخصی درست کنید و مسلما حرفه ای تر و بهتر . البته لازم به ذکر که ثبت نام کردن با وبلاگ درست کردن فرق می کنه . می تونید عضو خبرنامه من بشید البته باید نام کاربری برای خودتون درست کنید .

از لیست سمت راست می تونید به صفحات تایپ شده برید .

البته به زودی یه بلاگ تجاری ساخته می شه که به طور کل اختصاص به یه شرکت تجاری داره واسه کسایی که می خوان خرید و فروش کنن.

اگه می بینید که این بلاگ زود به زود عوض نمی شه و مطالبش کمه به خاطر اینکه من شاغل هستم و وقتم کمه.

                                  ولی اون با من 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی راد شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 16:57 http://novin21.blogsky.com

گفتی خیلی یه دنده ای
آیا تو انجام کار ها هم همین طوری ؟

مسی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 15:19 http://masihane2009.blogfa.com/

ببین اسم منو تو بدا ننویسیا.
بنویس تو بهترینا!!!

البت بلا نسبت من
خیلی جوگیر نشو لطفن ، در مورد زن ها هم صدق می کنه ، تا ما مردها یکیم فروتن می شیم سریع شماها واکنش نشون میدین واقعا کههههه
اسمتم تو بدا نمی نویسم ، من جنبم بالااااااااااسسستتت.....
تو خمینجوریشم حستو کامل می رسونی وای به حال اینکه شکلکات کامل باشههههه، اتفاقا واسه کنترل احساسات بسیار اهرم خوبیه
نمیدونم اهل چت کردن هستی یا نه البته من خودم خیلی تو اینترنت نمیام،فقط واسه چک میل،
راستی نگفتی اهل تهرانی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد