کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

باز نخواهم گشت

Gipsy Kings,1991

ای عشق من                                                                                                           Amor mio

ای یار من                                                                                              Amor mio por favor

به من لطف کن و ترکم نکن                                                                                        Tu no te vas

من لحظه ها را خواهم شمرد                                                                      Yo cuentare a las horas

تا اینکه او را ببینم...                                                                                            Que la ya veo

 

 

برگرد...                                                                                                                  Voelve

زیرا من دیگر باز نخواهم گشت باز نخواهم گشت                                                   No volvere , no volvere   

زیرا نمی خواهم چیزی را دوباره به یاد بیاورم                                                            No quiere recordar

نمی خواهم دوباره به یاد بیاورم...                                                                       No quiere recordar

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد