کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

تولد حضرت زهرا(س) بر همه مردم دنیا مبارک

 

Gipsy Kings,1993

 

 

              مادر من                                                         Madre mia 

 

اگر تو در کنارم نباشی                                                                  Yo me encuentro solito

من خود را کاملا تنها حس می کنم                  Si no te tengo a mi lado

              و بدون تو قادر به زندگی نیستم                      Y ahora que no vivo

زیرا بدون تو گویی جان در بدن ندارم                Porque sin ti me muero

مادرم...مادرم، ای روح من...                 Madre mia, madre mia

De mi alma… 

 

مادرم، مادرم...                 Madre mia, madre mia

از کنارم لحظه ای دور نشو                   No te vavy de mi vera

زیرا بدون تو من گویی جان در بدن ندارم                     Porque sin ti no vivo

و سراسر وجودم درد است...         Muchas pensas you tengo…

 

 

مادرم، مادرم                   Madre mi, madre mia

ای روح و جان من...                                 De mi alma…

حتی لحظه ای هم از کنارم دور نشو                   No te vavy de mi vera

زیرا بدون تو من گویی جان در بدن ندارم...                 Porque sin ti no vivo…

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد