کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

فال امروز

                                         طالع اگر مدد کند

 

طالع اگر مدد کند دامنش آورم به چنگ                  گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پر امید من      گرچه سخن همی برد قصهء من به هر طرف

از خم ابری تو ام هیچ گشایشی نشد                   وه که در این خیال کج عمر عزیز شد تلف

ابروی دوست کی شود دستکش خیال من            کس نزده ست از این کمان تیر مراد بر هدف

چند به ناز پرورم مهر بتان سنگدل                        یاد پدر نمی کنند این پسران ناخلف

من به خیال زاهدی گوشه نشین و طرفه آنک  مغبچه ای ز هر طرف می زندم به چنگ و دف

بی خبرند زاهدان نقش بخوان و لاتقل                   مست ریاست محتسب باده بخواه و لاتخف

صوفی شهر بین که چون لقمهء شبهه می خورد  بدرقهء رهت شود همت شحنهء نجف

 

نا امیدی و به دنبال کمک بخت و طالعت هستی    از آدمهای دور و برت خسته شدی  از محبت به آنها دلسردی   به همه کس و همه چیز بدبین شده ای   کمی عینک بدبینی را از چشمت بردار. تو اگر خالص باشی دیگران هم مخلص می شوند. به خداند و پیامبرانش توکل کن. از آنها کمک بخواه حتماْ کمکت می کنند.  

 

  

نظرات 1 + ارسال نظر
یک تن پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 21:15

سلام خسته نباشی

سلام سلامت باشی
مرسی که اومدید
کاش نظرتون رو در مورد بلاگ من میگفتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد