کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

سهراب سپهری...

زندگی ((مجذور )) آینه است. 

 

زندگی گل به ((توان)) ابدیت 

 

زندگی ((ضرب)) زمین در ضربان دل ما 

 

زندگی ((هندسه)) ساده و یکسان نفسهاست.

نظرات 3 + ارسال نظر
lpln دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 15:21 http://www.secrets.blogsky.com

سلام دوست عزیز
به شما تبریک می گویم.وبلاگ بسیار خوبی دارید.برایتان آرزوی موفقیت می کنم
اگر دوست داشتید میتوانید به وبلاگهای من هم سر بزنید.
موفق باشید.
www.secrets.blogsky.com
www.raaaz.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مرسی از نظرتون
حتما از بلاگ شما دیدن میکنم

داش سامان دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 15:28 http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

سلام دوست عزیز
مرسی که از بلاگ من دیدن کردی
حتما شما بلاگت بهتره چون من هم کارمندم هم دانشجو برای همین نمیتونم خیلی برای بلاگم وقت بزارم
اگه نظری داشتی برای بهتر کردن بلاگم خوشحال میشم بهم بگی

Ahad سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 01:50 http://www.linkbox999.mihanblog.com

پس از قرار دادن کد لینک باکس در سایت خود شما می توانید لینکهای خود را به لینکدونی اضافه نمایید تا در چندین سایت و وبلاگ مختلف
به نمایش در آید .از مزایای دیگر این لینک باکس این است که سایت شما را در موتور های جستجو پرمحتواتر می کند و در موتورهای جستجو بیشتر ظاهر می شود.... برای ارسال لینک میتوانید روی ارسال لینک کلیک کنید و ادرس و موضوع سایت خود
رو بنوسید.......موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد