کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

یکی از عکسهای برگزیده سال 2008

این عکس که در خلال آتش سوزی جنگلهای حاشیه میسیسیپی امریکا گرفته شده

به عنوان یکی از عکسهای برگزیده سال 2008 انتخاب شده است

جنگلبان در حال دادن آب معدنی به کوالای تشنه ای است که از آتش گریخته است 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پسرای شاد جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 01:24 http://funboys.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
وبلاگ جالبی داری من که شخصا خوشم اومد
راستی خوشحال شدم به وب من اومدی و نظرتو گفتی
ادامه بده
بای

سلام دوست عزیز
مرسی که به بلاگ من سر زدید.من هر چند وقت یک بار یه سری به بلاگتون میزنم خوشحال میشم شما هم همین کار رو انجام بدین
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد