کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

چند لطیفه تکراری و جدید ...!!


  ابراز عشق یک عرب به همسرش:::::::عزیزم ، در صحرای قلبم تو تنها شتری


  نگاه منطقی غضنفر به زندگی : تا حالا فکر کردی اگه توماس ادیسون نبود..مجبور بودیم تو تاریکی تلویزیون نگاه کنیم


    به یارو می گن دگرگونی یعنی چه ؟ می گه یعنی این گونی نه . یک گونی دیگه


   تعریف دانشجو: موجودى نحیف، عصبى، بى پول و شبیه به انسان، که از تخم مرغ، گوجه و نیکوتین تغذیه می کند و دشمنى عجیبى با کتاب دارد


  به غضنفر میگن نظرت راجع به مار چیه ؟ میگه حیون خوبیه فقط حیف که همش دُمه


   بچه از باباش می پرسه: بابا! تو بهشت زنها از شوهراشون جدا زندگی می کنند یا با هم هستن؟ باباهه می گه: بچه جون! اگه زنها با شوهراشون یک جا باشن که اونجا دیگه بهشت نمی شه

   
   یه روز غضنفر داشته از جلوی یه دختره رد میشده.با سر میخوره زمین.برا ی اینکه کم نیاره به دختره میگه حرکتو داشتی؟


   به غضنفر می گن: فهمیدی زلزله اومد؟ می گه: نه! من روم اون ور بود


   به یارو میگن: کجا داری میری؟ میگه: دارم برمیگردم

    
  از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم


   غضنفر مربی فوتبال میشه شماره 10 رو میاره بیرون دو تا 5 می فرسته تو بازی

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماریه شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 12:35 http://farasolove.blogsky.com

دوست داشتم
مرسی

سلام
مرسی که به بلاگ من سر زدید
ممنون که ار بلاگ من تعریف کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد