کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

تسلیت درگذشت پدر گرامی آقای میثم شیرخانی

انالله و انا علیه راجعون   

 

 

 

 

 

 

پدر آن تیشه که بر خاک تو زد دست اجل               تیشه‌ای بود که شد باعث ویرانی من
مه گردون ادب بودی و در خاک شدی
                   خاک، زندان تو گشت، ای مه زندانی من
از ندانستن من، دزد قضا آگه بود
                         چو تو را برد، بخندید به نادانی من
آن که در زیر زمین، داد سر و سامانت
                  کاش میخورد غم بی‌سر و سامانی من
بسر خاک تو رفتم، خط پاکش خواندم
                   آه از این خط که نوشتند به پیشانی من
رفتی و روز مرا تیره تر از شب کردی
                    بی تو در ظلمتم، ای دیده‌ی نورانی من
بی تو اشک و غم و حسرت همه مهمان منند
        قدمی رنجه کن از مهر، به مهمانی من
صفحه‌ی روی ز انظار، نهان میدارم
                      تا نخوانند بر این صفحه، پریشانی من
دهر، بسیار چو من سربگریبان دیده است
             چه تفاوت کندش، سر به گریبانی من
عضو جمعیت حق گشتی و دیگر نخوری
               غم تنهائی و مهجوری و حیرانی من
گل و ریحان کدامین چمنت بنمودند
                     که شکستی قفس، ای مرغ گلستانی من
من که قدر گهر پاک تو میدانستم
                       ز چه مفقود شدی، ای گهر کانی من
من که آب تو ز سرچشمه‌ی دل میدادم
                آب و رنگت چه شد، ای لاله‌ی نعمانی من
من یکی مرغ غزلخوان تو بودم، چه فتاد
               که دگر گوش نداری به نوا خوانی من
گنج خود خواندیم و رفتی و بگذاشتیم
                 ای عجب، بعد تو با کیست نگهبانی من!

  

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ 

 

درست آنجا که فکر نمی کنی !
میان خطوط ممتدی که تقدیر است ،
خانه سرد و تاریک می شود
دلمان می لرزد!
پشتمان می لرزد !
و حتی من گم می شوم وقتی که دستان پدر سرد می شود
و نبضش منجمد
سیاه پوشان به راه اند
و بابای من خواب !
شیرین شده حلوا
و من باید نبودنش را مزه مزه کنم
تلخ است ، خیلی تلخ 

 

 

میثم عزیز ،  

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض  نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت  و مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر مسئلت می نماییم.  

دانشجیان دانشگاه شهاب دانش

نظرات 1 + ارسال نظر
مترسک سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 23:59 http://massi-tanha.blogfa.com/

خدا بیامرزدشون.

ممنون
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد