کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

قلیان میوه ای USB وارد ایران شد

قلیان میوه ای USB
  هم به لطف برادران چینی وارد کشور شد

این قلیان بدین صورت عمل میکند که به جای ذغال کابل خروجی را یا به پورت یو اس بی و یا به آداپتور مخصوص که همراه این مجموعه میباشد وصل کرده سپس المنت موجود در سر قلیان گرم شده تا به دمای معمول برسد در آنصورت قابل استفاده میشود یعنی تقریبا
۳۰ ثانیه 

 

 لازم بذکر میباشد که تنباکو بصورت معمولی گذاشته میشود و همینطور آب . 

 

ساخت کشور چین 
 

واردات از دبی
 

قیمت خرید در دبی تقریبا ۴۰ هزار تومان 


سیستم حرارتی قلیون هم از یک المنت به جای ذغال استفاده می‌کنه که با برق 
 
USB داغ می‌شه. یک کنترل‌گر حرارتی هم داره که هر وقت داشت می‌سوزوند، حرارت رو کم یا زیاد کنیم باهاش! وسایل اضافه یک سر بهمراه یک کیف مخصوص این قلیان قبل از ارسال تست میشود.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسی شنبه 4 دی 1389 ساعت 11:56 http://masihane2009.blogfa.com/

سلام
این برادران نخاله چینی بلکه هم بخاله نسلشون چه رو به رشده. حالا اینم به کنار چه چیزا چه کارا!!

راستی شما چرا به جای نظر درباره متن مکالمه می کنین؟
چهر ساعت فکر می کنم چیه منظورتون؟ بعد متوجه میشم که بله اصلا به موضوع وبلاگ ربطی نداره و مکالمه تونه!!
نکنین این کارا رو. درست نیست!!!
راستی این شکلکای کمی تا قسمتی نامفهوم وبلاگتون تو بلاگفا نمایش داده نمیشه و کد میاد.
لطف کنین از شکلک بلاگفا استفاده کنین.
شکلک خنده از ته دل هم نداره اصلا خوب نیست

سلام
آره قبول دارم نظرات من ربطی به مطالب خود وبلاگ نداره بلکه در مورد نظراتی هست که شما تو بلاگ من میزارید . ولی اگه در مورد بلاگتون باشه حتما به اون اشاره می کنم ... در ضمن من نمی دونستم که شکلکای من در بلاگفا نمایش داده نمی شن ... حیف اون همه احساسات که از خودم در وکردم...ولی در کل وبلاگ جالبی داری... حس میکنم تازه راش انداختی!!! یا که اشتباه می کنم؟؟!!!

ا تقی سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 12:04

dash
u motadi
age nisty zaminasho daria!
bavar kon!
bebin mitoni manghale usb dar ekhtera koni???????
be darde khodetam mikhore!
tonesty khabaram kon!

د آخه ملخ ... مگه مجبوری هر دفعه با یه اسم بیای مطلب بزاری ؟؟؟!!!

خوب همه حرفا و نظراتت رو جمع می کردی یه باره نظر میدادی دیگه...
جلبرگ جان تمام آی پی هات یکسانه .. تو دیگه چرا؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد