کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

فکر نکنید من دوستای خودمو فراموش می کنم...!!!

سلام به دوستای عزیز و همیشگی من که به بلاگ من سر میزنید و منو سالهاست که میشناسید 

 

امیدوارم حال همتون خوب باشه و در سلامت کامل باشید 

 

من همیشه به یاد همتون هستم 

 

برای اثبات این مورد ، یه لینکی گذاشتم ، لطفا روش کلیک کنید ، یه فایل وورد هستش. 

 

اون به شما ثابت میکنه که من همیشه به یادتون هستم. 

  

 http://s1.picofile.com/file/6249462772/Letter.doc.html

نظرتونو برام بزارید..

نظرات 3 + ارسال نظر
pashmakoo دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 14:53 http://pashmakoo.blogsky.com

واااااااااااااا اصلاً مهمون نواز نیستی !
وقتی میام تو وبلاگت که نباید منو دعوا کنی
جواب سوالی که پرسیده بودم رو می گفتم:
مگه تو ایمیل منو می بینی؟

نه دعوا کدوووومه
آره چون هی برام می نوشتی
راستی خوشم میاد آنلاینیاااااااااااااااااااااااا

مهسا دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 17:03 http://walker.blogsky.com

خیلی جالب بید کلی ذوق زده شدم و خندیدم

واسه خودمم جالب بود

felamingo سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 11:46


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
che jaleb!
khonake jelf!

شما به سیبیلات ببخش سنگیییییییین

د آخه ملخ ... مگه مجبوری هر دفعه با یه اسم بیای مطلب بزاری ؟؟؟!!!

خوب همه حرفا و نظراتت رو جمع می کردی یه باره نظر میدادی دیگه...
جلبرگ جان تمام آی پی هات یکسانه .. تو دیگه چرا؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد