کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

تک بیتی های زیبا...!!!

شاعر نیم و شعر ندانم که چه باشد

                                          من  مرثیه خوان دل دیوانه خویشم


------


آسمان  نیز  که  گه  خندد  و گه  گرید  زار

                            در غم و شادی از آن است که همدرد من است


------


بس جای عشق جولان داد و شک جای یقین

                                    آبروداری کن ای زاهد مسلمانی بس است


------


ای سهمت از بار امانت هر چه سنگین تر

                                     بگذار   تا من هم شریک قسمتت باشم


------


اذنم بده که زلف تو را آورم به چنگ

                                       ای بیوفا مگر که من از شانه کمترم؟


------


به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام

                                      دل  تو را می طلبد دیده تو را می جوید


------


خبرم  مپرس از من چو مقابل من آیی

                                       که چو در رخ تو بینم زخودم خبر نباشد


------


منبع: http://daftarmashgh.blogfa.com/post-31.aspx


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد