کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

شاهکاری دیگر از دختران باهوش ایرانی به نقل از یه دختر باهوش دیگه


>یکی از دوستام با یه پسر خیلی پولدار دوست شده بود و تصمیم داشت هر طور شده باهاش عروسی کنه ، تو یه مهمونی یه دفعه از دهنش پرید که 5 ساله دفتر خاطرات داره و همه چیزشو توش می نویسه ، این آقا هم گیر داد که دفتر خاطراتتو بده من بخونم!
>از فردای اون روز مژگان و من نشستیم به نوشتنه یه دفتر خاطرات تقلبی واسش ، من وظیفه قدیمی جلوه دادنشو داشتم ...، 10 جور خودکار واسش عوض کردم ، پوست پرتقال مالیدم به بعضی برگاش ...، چایی ریختم روش ...
>مژی هم تا می تونست خودشو خوب نشون داد و همش نوشت از تنهایی و من با هیچ پسری دوست نیستمو خیلی پاکم و اصلا دنبال مادیات نیستم و فقط انســــانیت برام مهمه و ...
>بعد از یک هفته کار مداوم ما و پیچوندن آقای دوست پسر ، دفتر خاطراتو بُرد تقدیم ایشون کرد ... آقای دوست پسر در ایکی ثانیه دفتر خاطرات رو بر فرق سر مژی کوبید و گفت :
>منو چی فرض کردی؟
>اینکه سالنامه 1390 هست! تو 5 ساله داری تو این خاطره می نویسی؟
>و اینگونه بود که مژی هنوز مجرد است...
>

نظرات 4 + ارسال نظر
خوده خودم جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 19:26

Anahita شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 22:03 http://daisy.blogsky.com

بابا خیلی بدبینی فرزند.

چرااااااااااااا؟؟!؟!؟!؟

پژی شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 23:08

و این گونه است ما پسرا هم مجرد ماندیم تا که دروغ دورویی

حالا چرا خودتو انقدر ناراحت می کنییییی؟!؟!؟!؟!؟!

خوده خودم شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 23:31

آهنگ طاقت بیار
از فریدون آسرایی

سلام ممنون.....میشه کد آهنگ رو بدی تا منم رو بلاگم بزارم؟!؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد