کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

خانۀ عشق کجاست؟!...!!!

خانۀ عشق کجاست ؟

 
من فقط می دانم

 
ناشناسی هر شب

 
پنجرۀ خواب مرا

 
می کوبد

 
یک سبد
  
گل و پروانه و باران

 
در باغ شبم می ریزد

 
و لبخند زنان

 
پشت دلم می پیچد

 
کفشهایش
  
لب رؤیای دلم جا ماندست

 
و نمی دانم من

 
خانۀ عشق کجاست


نظرات 2 + ارسال نظر
خلوت دل یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 11:59 http://khalvated.blogsky.com

شاید این جواب نوشته وبلاگم باشد

may be

سیاوش پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 13:19

دمت گرم داداش ،ته خندس،عجب قلم شیوایی داری.من تقریبا همه پستاتو خوندم ونمره 20باید به ساخت ایمیل بدم.کارت خیلی درسته.
امیدوارم تو زندگی همیشه شاد بشی

salam siavash jan.....
kheyli khoshhalam ke khoshet oomade va mamnoon ke behem sar zadi
omidvaram ke bazam bebinamet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد