کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

چند لحظه لبخند...!!!

 

دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه، فرداشم زنه میره آزمایشگاه بهش میگن بارداری!

یعنی گرده افشانی کردن؟؟؟ 

 

 

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش .. از این دورویی خودم بیزارم

 

 

خدایا همش گفتیم "راضی ایم به رضای تو"

این یه بار تو رضایت بده به رضای ما...

 

 

میگن هر سیگار 3 دقیقه از عمر آدم کم می کنه...همچنین ثابت شده از هرچیزی که لذت ببری 5 دقیقه به عمر آدم اضافه میشه...

سیگاراتونو با لذت بکشید که 2 دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرتون اضافه بشه

 

 

 

اگه تو ماشینی و می بینی پسره با دوست دخترش وایستاده کنار خیابون..... کنار پاش ترمز بزن و داد بزن بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... ) بعد هم گازشو بگیر و برو

ثابت شده این کار خیلی حال میده

 

 

خدایا میگم، شما که که با یه سکه پنجاه تومنی، دفع هفتاد بَلا می کنی ! ... چقدر بدیم کلا بی خیال شی ؟!

 

 

و اینک

تنها از ابری که از سیگارم بلند می شود

امید باران دارم...!!!

 

 

 

دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم؛بلندگو بگیرم دستم بگم :

راننده پژو حرکت کن!

مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟

ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟

206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟

...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل !

 

 

آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق ویتارا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟

روابط عمومی شرکت سایپا

 

 

 

 

در زبان شیرین آلمانی به مشتری میگن : "Kunde" !

یه همچین نگاه بدی دارن به مشتری!

 

 

خدایا پاره شدیم از خوشحالی و زندگی مرفه!! دو دقیقه روی بقیه ی کشورها تمرکز کن!!!

 

 

 

موسی با عیسی سر یه دختر تاس می ندازن؛ عیسی تاس رو میندازه و جفت شش میاره...... بعد موسی تاس میندازه و جفت هشت میاره!!!!

عیسی میگه: آخه بی جنبه! یه دختر ارزش معجزه داشت؟؟!!

 

 

به سلامتیه دکتر شریعتی که هر چی جمله ی خفنه تو دنیا   خودش گفت و رفت و واسه ما چیزی نذاشت

هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من دکتر این جمله رو گفتن

 

 

پشت هر مرد موفقی، بالاخره یه روزی میخاره !!

 

 

 

یا گوشی هیـــچوقت گم نمیـــشه، یا اگه بشه حـــــــتما روی سایلنت هست

 

 

 

یه مدته خونه بیکارم تا لنگ ظهر میخوابم ! امروز حدودای 12.30 مامانم اومده بیدارم کرده ، میگه پسرم این پهلو اون پهلو شو اقلا زخم بستر نگیری !!!

 

 

 

 

هر چی بیشتر این ماهواره رو زیر و رو می کنم، بیشتر به این نتیجه میرسم که:

مدیونم اگه یه آلبوم ندم بیرون... والا به خدا...

 

 

  

هیچی مثل این مساله رو اعصاب من نمیره که : با یه نفرخداحافظی کنم، بعد هم مسیر بشیم... بعد کنار هم هی راه بریم... بعد من سرعتم رو کم و زیاد کنم که بیشتر از این ضایع نشیم!!!!|

 

 

من فقط چون به توالت فرنگی اعتقاد ندارم... ایران موندم !!!

 

 

یه گدا رو میشناسم که هر چی خیابون شلوغ تر باشه این فلج تر میشه!

 

 

 

 

خدایا چی دیدی تو سوسک که بهش بال دادی؟؟

نه واقعا واسم سواله

در من ندیدی، در اون دیدی اونوقت ؟؟!

 

 

 

ناخوانا ترین نوشته روی بسته بندی مواد غذایی ایـرانی, تاریخ انـقـضاء و قیمتـشه !

 

 

 

بین ایرانی ها یه مسابقه مهارت شمشیر زنی میذارن . بعد از مسابقه خبرنگار با سه نفر اول مصاحبه می کنه ....

اول میره سراغ نفر سوم:

شما چی شد که نفر سوم شدی ؟

نفر سوم یه نگاه به خبرنگاره میندازه، بعد یه مگس رو تو هوا با شمشیر دو نصف میکنه .....

 

خبرنگاره میره سراغ نفر دوم .

نفر دوم هم یه مگس به خبرنگار نشون میده با شمشیر تو هوا دوتا بالشو میزنه ....

 

خبرنگار هاج و واج می مونه که نفر اول چه شاهکاریه ؟

 

به نفر اول که غضنفر بوده میگه شما چه مهارتی نشو ن دادی؟ غضنفر یه مگس نشونش میده با شمشیرتوهوا مگس رومیزنه...مگسه اول میفته زمین بعد بلند میشه دوباره پرواز میکنه...

خبرنگارمیگه ...این که رفت!

غضنفر میگه رفت ... ولی دیگه هیچوقت بچه دار نمیشه ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد