کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

انیشتین , چارلی چاپلین ...!!!

روزی انیشتین به چارلی چاپلین گفت :
می دانی آنچه که باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو حرفی نمیرنی و همه حرف تو را می فهمند"!
چارلی هم با خنده می گوید :
... تو هم می دانی آنچه باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو با اینکه حرف میزنی، هیچکس حرفهایت را نمی فهمد"!

نظرات 3 + ارسال نظر
REZA چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 22:03

سلام آقای طاهری
امیدوارم حالتون خوب باشه
ممنون از سایت خوبتون خیلی کارتون فوق العادست

سلام آقا رضا و ممنون که به بلاگ من سر زدی
این نظرت باعث دلگرمی من هست
امیدوارم بازم ببینمت و برام نظر بزاری

منتظر جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 14:52 http://www.tanhakhoda1377.blogfa.com

خوب شما به بزرگیتون ببخشید از این مطلب خیلی خوشم اومد به خاطر همون دیگه تکرار نمیشه

نه خواهش می کنم .....فقط کافی اسم منبع رو ذکر کنی..... هر مطلبی که دوست داشتی از بلاگ من بردار فقط اسم منبع روهم ذکر کن

بردیا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 23:45

منتظر
فهمیدی یا بیام حالیت کنم........!
اسم منبع رو مینویسی ...حالیته .......!

are ...man kheyli vaghta mineveisam vali bazi vaghta ja mimoone

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد