کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

خدایا کفـــ ـر نمیگویم ..!!!

 

 

خدایا کفـــ ـر نمیگویم ..

پریشـــانم، چه میخواهی تو از جانــم ، مرا بی آنکـــه خود خـــواهم اسیر زندگــی کردی..

خــداونـــدا تو مسئــولی ..

خـــداوندا تو تنهایی و من تنــها ، تـــو یکتایی و بی همتا ، ولیکن من نه یکتایم نه بی همـــتا

فـــقــط..

تـــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــهـای تـــــــــــــنـــــــــهــــــــــایـم

--

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 15:38 http://goldoonak.blogsky.com

سلام!
وبلاگ فوق فوق فوق لعاده ای دارین!!!
یه جورایی مثه ماله م قروقاطین مطابتون!
البته من از این خیلی خوشم اومد!!!فوق العادست!
خوشحال میشم به وب منم سر بزنین!

salam va mamnooon babate nazaret omidvaram bazam biay be blogam va nazaratet ro bebinam

Sajjad پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 10:47 http://bestgames1.ir/

سلام !
نازنین خانوم وبلاگت با حال بود و قشنگ.ایول
علی جان وبلاگت از نظر مطلب عاااااااااااااااااااالیه فقط این آهنگ به وبلاگ نمی خوره فقط نظر من نیست دوستام به وبلاگت سر می زنند.
امید وارم موفق باشی راستی خوشحال میشم به وبسایتم سر بزنید

سلام و ممنون بابت نظرت
حتما در اسرع وقت عوضش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد