کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

یه لره دیوونه میشه...!!!

یه لره دیوونه میشه,ازش میپرسن چرا دیوونه شدی ؟

میگه من یه زن گرفتم که یه دختر ۱۸ ساله زشت داشت ،
مادرم مرد و دختره زن بابام شد پس زن من مادر زن بابام شد ،
بابام داماد من شد ، من شدم پدر زن پدرم ! دختر زنم پسر زایید که داداش من و نوه ی زنم بود ،
پس نوه ی من هم بود ، پس من پدر بزرگ داداشم بودم ،
زنم پسر زایید در نتیجه زن بابام خواهر ناتنی پسرم شد و
پسرم داداش من شد !!


خداوکیلی تو باشی دیوونه نمیشی ؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
رسول یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 11:10

پس بر این اساس همه لُرَن که !
چه خوب!

hoom!!!

بردیا شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 14:08

هاهااااااااااااااااااااااااااا....!
هان ؟ میزنمتا ..! هه

اصلا خودتو اذیت نکن....منم لرم هاههاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد