کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

عجب ژستی!!!

عجب ژستی!!!

 

فکر میکنی بتونی یک شب اینجا بخوابی؟؟؟؟

 

به نظر من که خیلی جیگر میخواد . فقط کافیه یکی از میخ ها شل بشه اونوقت ...

 

 

داروخانه پروردگار

 

 

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است..مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد.تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در  عملکرد چشم میشود.
 

 

وقتی گوجه فرنگی رو از وسط دو نیم میکنید چها تا خونه میبینید که قرمزه و دقیقا مثلقلب هستش که اون هم قرمزه و چها تا بخش مجزا داره.تحقیقات نشون داده که گوجه فرنگی خون رو تصفیه میکنه...
 

 

حبه های انگور روی خوشه شبیه قلب هستش و هر دونه اون شبیه سلولهای خونی.امروزه تحقیقات نشون داده که انگور برای حیات قلب بسیار مفیده.


گردو شبیه مغز انسان میمونه .نیم کره راست و نیم کره چپ.قسمت بالای مغز و پایین مغز.حتی چین خوردگی های و پیچیدگی های اون هم شبیه نئو کورتکس میباشد.در حال حاضر میدانیم که گردو ۳۶ مرتبه نورونهای پیام رسان به مغز را گسترش میدهد.

 


تا حالا به لوبیا قرمز دقت کردین ..درسته ..شبیه کلیه انسان هستش ..تحقیقات نشون داده که لوبیا قرمز در بهبود عملکرد کلیه نقش بسزایی داره.

ساقه کرفس شبیه به استخوان است و این نوع از سبزیجات در استحکام استخوان بسیار موثر میباشد.استخوانها تشکیل شده از ۲۳٪ سدیم و کرقس هم ۲۳٪ سدیم داره.چنانچه در رژیم غذایی شما سدیم وجود نداره کرفس میتونه این کمبود رو جبران کنه

 

آوکادو و گلابی و بادمجان برای سلامت سرویکس و رحم درخانمها بسیار موثر میباشد.امروزه تحقیقات نشان میدهد که اگر خانمها در هفته یک عدد آوکادو مصرف نمایند هورمونهای آنها متعادل میشود و از بروز سرطان رحم جلوگیری میکند.جالبه که بدونید ۹ ماه از شکوفه کردن آوکادو تا رسیدن میوه آن طول میکشه..


انجیر پر از دونه هستش که وقتی که رشد میکنه بصورت دوتایی رو درخت آویزونه(تا حالا دقت نکردم).انجیر باعث افزایش تعداد و حرکت اسپرم مرد و همچنین جلوگیری از عقیم شدن میشود.

 

Sweet potatoes (نمیدونم فارسیش چی میشه )شبیه لوزلمعده هستش که باعث تعادل قند خون در بیماران دیابتی میشود.


زیتون به سلامت و عملکرد تخمدان کمک میکند.

 

کریپ فروت و پرتقال و انواع مرکبات شبیه غده های شیری هستند و در سلامت سینه و جنبش غدد لنفاوی در سینه موثر است.

 

پیاز شبیه سلولهای بدن میباشد.امروزه تحقیقات نشان داده است که پیاز نقش مهمی در خروج مواد زائد در بدن را داراست.و باعث ریزش اشک و شستشوی لایه مخاطی چشم میگردد.

 

ساخت خودرویی پارچه ای

 

شرکت خودروسازی Bmw نمونه آزمایشی خودرویی را ساخته است که بدنه آن از جنس پارچه ای ویژه است و می تواند به سلیقه دارنده خودرو تغییر شکل دهد.
شرکت
Bmw آلمان نمونه آزمایشی خودرویی با عنوان "جینا" را ساخته است که می تواند به سلیقه دارنده این وسیله نقلیه تغییر شکل دهد.
"جینا" مخفف عبارت "هندسه و عملکردها در تعداد نامحدودی سازگاری" است.

این خودرو می تواند نمونه ای از خودروهای آینده باشد که کاملا انعطاف پذیر هستند و می توانند به سلیقه استفاده کننده به هر شکلی در بیایند.

Bmw بیش از 10 سال است که روی این خودرو تحقیق می کند.
براساس گزارش "
wallpaper.com" این خودرو یک بدنه کامل و زاویه ای دارد که به جای فلز از نوعی پارچه خاص دو لایه ساخته شده است. لایه فوقانی یک پوسته خاردار و لایه زیرین ساختاری دارد که از سرنشینان محافظت کرده و از تمام عملکردهای وسیله نقلیه حمایت می کند.

در داخل اتاق این خودور هیچ وسیله سختی وجود ندارد و تمام اجزای داخل اتاق از مواد انعطاف پذیر و نرم ساخته شده اند.به این ترتیب تغییر شکل خودرو امکانپذیر می شود.

 

 

 

از فایرفکس بعنوان فیلترشکن استفاده کنید


از فایرفکس بعنوان فیلترشکن استفاده کنید

وبلاگ داریوش نامه  : شاید اکثر شما در وبگردیهاتون بارها به این پیغام برخوردید که بیجهت و بدون دلیل شما رو از ورود به سایت موردنظرتون محدود می کنه:

مشرک گرامی دسترسی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد

دلیل این محدودیت می تونه موارد زیر باشه :

  • سایتهای ضداخلاقی
  • سایتهای سیاسی ویژه
  • سایتهای معاند جمهوری اسلامی
  • سایتهایی که کلمات ویژه و ممنوعه توشون وجود داره
  • سایتهایی که شکایتی ازشون شده، قوانین کپی رایت رو ندیده گرفتن یا بقیه موارد قانونی
  • سایتهایی که اشتباها دسترسی به اونها ممنوع شده

ما فرض می کنیم شما نیتتون خیره و مثلا میخواید به سایت آموزش زبان انگلیسی بی بی سی برید یا اینکه از امکانات سایت و موتور جست و جوی تکنوراتی استفاده کنید.

برای رسیدن به هدفتون دو گام در پیش رو دارید:

1.        مرحله اول نصب فایر فاکس نسخه ۳ : برای نصب فایرفاکس، میتونید از لینک دانلود فایرفاکس ۳ استفاده کنید. البته حجم دانلود حدود ۷ مگابایته. پس از دانلود می تونید فایرفاکس رو براحتی نصب کنید. (اونهایی که نسخه های مختلف لینوکس دارن (مثل اوبونتو) این مرور گر رو بطور پیش فرض دارن و نیازی به دانلود نیست.)

2.        مرحله دوم نصب افزونه php*roxy : در محیط مرورگر فایرفاکس، روی این لینک یعنی  نصب افزونه پی اچ پروکسی کلیک کنید تا افزونه نصب شود. این افزونه خیلی کم حجمه و خیلی راحت نصب میشه. البته برای نصب یه بار از شما تایید می گیره. پس از نصب این افزونه، فایرفاکس رو ببندید و مجددا اجرا کنید و کار تمومه.

با این کار در سمت راست نوار وضعیت فایر فاکس (پایین) یه داریه سبز و آبی رنگ که درونش یه حرف P یه شکل پرچم نشون داده شده می بینید. از حالا به بعد وقتی یه سایت به دلیل محدودیت دسترسی باز نشد، یه بار روی این دایره کلیک کنید. مطمئن باشید باز میشه.

حالا کی بود می گفت فایرفاکس بده؟

پ.ن: گاهی دوستان می گن که نصب نمیشه. ولی من به این مشکل برنخوردم. دوباره سعی کنید و البته حتما توی(مرور گرbrowser) فایرفاکس باشید. یه کم دقت و حوصله لازمه به همراه دستورالعملهای فوق. موفق باشید.

سیمان شفاف : Light transmitting concrete

 

چند عکس از دیوارهایی که در ساخت آنها از نوعی سیمان استفاده شده است که می تواند نور را از خود عبور دهد. ببینید !

تاثیر ساعات خواب شب در سلامتی بدن

تاثیر ساعات خواب شب در سلامتی بدن

برای سالم زیستن، باید خواب راحت و آرامی داشته باشیم. به موارد زیر دقت کنید تا اهمیت خوابیدن برای شما روشن گردد:

ساعت 9 تا 11 شب: زمانی است برای از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری که این عملیات توسط آنتی اکسیدان ها انجام می شود. در این ساعت بهتر است بدن در حال آرامش باشد. در غیر این صورت اثر منفی بر روی سلامتی خود گذاشته اید.

ساعت 11 تا 1 شب: عملیات از بین بردن مواد سمی در کبد ادامه دارد و شما باید در خواب عمیق باشید.

ساعت 1 تا 3 نیمه شب: عملیات سم زدایی در کیسه صفرا ، در طی یک خواب عمیق به طور مناسب انجام می شود.

ساعت 3 تا 5 صبح: عملیات از بین بردن مواد سمی در ریه اتفاق می افتد. بعضی مواقع دیده شده که افراد در این زمان، سرفه شدید یا عطسه می کنند.

ساعت 5 تا 7 صبح: این عملیات در روده بزرگ صورت می گیرد، لذا می توانید آن را دفع کنید.

ساعت 7 تا 9 صبح: جذب مواد مغذی صورت می گیرد، پس بهتر است صبحانه بخورید. افرادی که بیمار می باشند، بهتر است صبحانه را در ساعت 6 و 30 دقیقه میل کنند.

کسانی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند، بهترین ساعت صرف صبحانه برای آنها، ساعت 7 و 30 دقیقه می باشد و کسانی که اصلا صبحانه نمی خورند، بهتر است عادت خود را تغییر دهند و در ساعت 9 تا 10 صبح صبحانه بخورند.

دیر خوابیدن و دیر بلند شدن از خواب، باعث می شود مواد سمی از بدن دفع نشوند.

از نصفه های شب تا ساعت 4 صبح، مغز استخوان عملیات خون سازی را انجام می دهد.

در ایام تعطیل، بسیاری افراد تا دیر وقت بیدار می مانند و بعد از اتمام تعطیلات، با خستگی به سر کار می روند، چون اعمال بدنشان دچار سردرگمی شده است و نمی داند چه باید انجام دهد.

پس همیشه، زود بخوابید و خواب آرامی داشته باشید.

هیچ میدانید سنگدل ترین قاتل دنیا یک زن بوده است؟!!!

هیچ میدانید سنگدل ترین قاتل دنیا یک زن بوده است؟!!!




در کتاب رکورد گینس نام الیزابت باتوری (elizabeth bathory) به عنوان قسی القلب ترین قاتل دنیا ثبت شده است. وی که از اعضای خانواده سلطنتی و یا بسیار ثروتمند مجارستان بوده است در قرن شانزدهم میلادی دست کم 600 دختر و زن جوان را کشته، خونشان را نوشیده و با آن استحمام می کرده است.

 وی معتقد بوده با این کار زیباییش ابدی و جاودان می شود.

با افشای قتلهای این زن خونخوار، وی دستگیر و به مدت چهار سال در اتاق قصرش محبوس شد و به مرگ طبیعی در گذشت