کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

عید نوروز ۱۳۹۱ بر تمام ایرانیان مبارک باشه...!!!

سلام به دوستان گلم.... 

 

پیشاپیش عید رو بهتون تبریک میگم و سالی سرشار از مهربانی و عشق و پیروزی و سلامتی همراه با طول عمر را براتون آرزو دارم... 

  

کلیپ زیر یک فایل فلش هست....تقدیم میکنم به تمام دوستانم.... 

http://s1.picofile.com/file/7332417525/1391.rar.html 

 

دوستانی که نرم افزار winrar رو ندارن می توننداز اینجا دانلود کنند. 

آدابی غذا خوردن توی مهمونیا و مراسمات اصفانیا...!!!

آدابی غذا خوردن توی مهمونیا و مراسمات اصفانیا

1) قبلی غذا میباس رف دسشویی
2) بغل دسی بزرگونی مجلس می باس وایساد ( اونجا سفره پر رنگ ترس)
و...... 

 

 

بر روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید...

ادامه مطلب ...

و کجایی سحراب...!!!

و کجایی سهراب ؟
تو کجایی سهراب ؟
آب را گل کردند
چشم ها را بستند و چه با دل کردند ...
وای سهراب کجایی آخر ؟ ...
... ... زخم ها بر دل عاشق کردند
خون به چشمان شقایق کردند ...
تو کجایی سهراب ؟
که همین نزدیکی عشق را دار زدند ،
همه جا سایه ی دیوار زدند ...
ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی است! ....
دل خوش سیری چند ؟
صبـــــــــــــــــر کن سهـــــــــــــــراب...!
قایقت جـــــــــــــــا دارد ؟؟!

تصاویر 360 درجه بسیار زیبا...!!!

سلام دوستان عزیزم 

 

توصیه می کنم حتما تصاویر 360 درجه رو ببینید که بسیار زیبا هستند....فقط کافیه تا روی لینک زیر کلیک کنید و کمی منتظر بمونید تا کاملا لود بشه.....فوق العاده هستش.....نظر یادتون نره... 

 

http://www.airpano.ru/files/Sankt-Moritz-Switzerland/start_e.html

یه آبادانی...!!!

یه آبادانی واسه رفیقش تعریف میکرد که ...حمیــــد !!حمید : چیه؟گفت: رفته بودم جنگل , چه طبیعت بکری !! ایقد جات خالی بوود ایقد جات خالی بود!!واساده بودم مهو این طبیعت شده بودم ! اینقد قشنگ بود آواز پرندگان !کاش مو این دوربینمو برده بودم با خودم برات فیلم برداری میکردم !همینطور که مو مهو این طبیعت بودم گرگا حمله کردن !!حمید : خو چی شد؟!!!!!!گفت : خو هیچی ما بدو گرگا بدو ! مو بدو گرگا بدو !! ب...عد ر...سیدیم به یه دشت !دشت پر از گل شقایق ! ایقد قشنگ بود , تا چشم کار میکرد فقط گل سرخ ! اصلا یه فضای رمانتیکی شده بود !حمید : پَ گرگا چی شدن ؟!گفت : ها وولک گرگا دنبالم ! مو بدو گرگا بدو !! رسیدیم به یه کوه !پسر از قدرت خدا آب از دل کوه در میومد میخورد زمین پووووودر می شد !!نور خورشیدم افتاده بود داخلش یه رنگین کمون خشکلی درست شده بود جات خالی کاش مو این دوربینمو با خودم برده بودم واست فیلم میگرفتم !حمید : گرگا چی شدن وولک؟!!گفت: هااا خو گرگا دنبالمون مو بدو گرگا بدو مو بدو گرگا بدوو ! رسیدیم به یه دریا !پسر دریا نگو استخر ! یه موج داخل این دریا نبود ! ایقد قشنگ بووود !!حمید :گرگااا چی شدن؟!گفت : خو زهر مار !!! گرکا ول کردن تو ول نمیکنی!!!!!!

...!!!

یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما

یک قدم عقب نمیریم!

مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟

گفت:  شیراز  !!

جشن های ایران باستان...!!!

فکر می کنید در ایران باستان چند تا جشن داشتیم و الان چند تا شون رو جشن می گیریم؟ اصلا چند تا شون رو می شناسیم؟

در هر ماه حداقل یک جشن و متوسط بیش از دو جشن بوده.

عزاداری هم نداشتیم

ما انسانهای شادی بودیم !

ادامه مطلب ...

تـــــــــو که از محنـــــــــت دیگران بی غمـــــــــی...!!!

...معلم چو آمد٬ کلاس چو شهری فرو خفته خاموش شد. سخنهای نا گفته در دلها به لب نارسیده فراموش شد. معلم گفت:" بیا احمدک درس دیروز را بخوان. بگو تا ببینم سعدی چه گفت؟ " زجا جست احمدک و بند دلش از این ناگفته حرف ناگه گسست. به لکنت بیافتاد و گفت:

بنـــــــــی آدم اعضـــــــــای یکدیـــــــــگرند          کـــــــــه در آفرینـــــــــش ز یک گوهـــــــــرند

چـــــــــو عضوی بـــــــــه درد آورد روزگـــــار          دگـــــــــر عضوهـــــــــا را نماند قـــــــــرار

تو کـــــــــه٬... تو کـــــــــه...

وای یادش نبود٬ جهان پیش چشمش ســـیه روی شد. ندای محبت ز هر سو بلند گیرد؛ و نارفته در گوش شد. معلم گفت به خوی گران:"مگر چیست فرق تو با دیگران؟ چرا احمدک کودنِ بی شعور نخواندی چنین درس آسان بگو؟؟

خدایا! چه میگوید آموزگار؟؟ مگر نمی داند که این در این میان بُوَد٬ فرق بین دارا و ندار.٬ که آنان به دامان مادر خوشند ولی... ولی من بی وجودش نهم سر به خاک. کنم با پدر پینه دوزی و کار٬ ببین! دست پُر پینه ام شاهد است. معلم گفت: به من چه که مادر ز دستت داده ای٬ به من چه که دستت پُر از پینه است! رود یک نفر پیش ناظم که او به همراه خود یک فلک آورد. احمدک چون این سخنها را بشنید ز چشمانش کور سوی دمید. به یادش آمد شعر سعدی و گفت:

تـــــــــو که از محنـــــــــت دیگران بی غمـــــــــی         

نشـــــــــاید که نامـــــــــت نهند آدمـــــــــی

من مملکت داری بلد نبودم!محمد رضا پهلوی...!!!

سلام به دوستای عزیزم...مطلب زیر دفاع از محمدرضا نیست فقط یه طنز از نوع کنایه هست از کارهایی که می بایست در این انقلاب صورت می گرفت که متاسفانه به درستی صورت نگرفته...فقط همین...پس جبهه نگیرید لطفا.... 

 

 

  سلام, هموطنان عزیزم ; خوبید؟ اوضاع خوبه ؟ شنیدم یارانه میگیرید ؟ آب و برق هم که مجانی شد !... 

 

بر روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید

ادامه مطلب ...

دقت کردین...!!!

دقــت کـــردیــن لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست؟؟؟

 دقت کردین بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان.

 دقــــــــــــــــت کردین:  

 

بر روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید

ادامه مطلب ...