کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

امتحان کارگاه مخابرات سیار استاد باقری

سلام به همه دوستان شهاب دانش قم  

در مورد جزوه و امتحان استاد باقری مطالب زیر را به عرض شما می رسانم  

برای دانلود جزوه استاد روی لینک زیر کلیک کنید  :

دانلود جزوه کارگاه سیار 

 

(هنگامی که روی لینک بالا کلیک کردید صفحه ای باز خواهد شد که در منتها علیه صفحه عبارت 

 click here to download  به رنگ آبی درج شده که با کلیک روی آن می توانید فایل را دانلود کنید. من این لینک را بارها تست کرده ام و درست عمل می کند. اگر در هنگام باز شدن صفحه از pdf شما error گرفت بعد از ok کردن بدون اینکه پنجره رو ببندید دوباره صفحه رو refresh کنید.)  

 

علاوه بر فایلی که از لینک فوق دانلود می کنید 5 صفحه اسکن شده هم وجود دارد که در زیر برای شما آورده ام . آنها را هم به همان روش فوق دانلود کنید. برای دانلود کافیست روی صفحات کلیک کنید : 

 

 

صفحه 1        صفحه 2        صفحه 3         صفحه 4         صفحه 5

 

همچنین در مورد کمیت و کیفیت جزوه در صفحه اول جزوه توضیحات داده ام که حتما مطالعه کنید. 

 

در مورد سوالات امتحان پایان ترم  :  

1- یک سوال در مورد تجهیزات BTS  

2- یک سوال در مورد رفع خرابی  

3- یک سوال در مورد طراحی رادیو 

 

همچنین استاد فرمودند یک سوال اختیاری در مورد Commissioning  خواهند داد .   

 

لازم به یاداوری هست که وظیفه تهیه جزوه بر عهده خود شما عزیزان است و این جزوه ای که من تایپ کردم فقط جهت کمک بیشتر می باشد و احتمال وجود خطا و نواقصی هم در آن وجود دارد. 

 

لطفا به مابقی دوستان خود هم اطلاع دهید تا همه از جریان امر آگاه بشوند. 

 

در صورتی که لینک بالا برای دانلود با مشکلی رو به رو شد یا با من تماس بگیرید یا به من ایمیل بزنین 

a_cia31@yahoo.com 

 

برای همه شما دوستان آرزوی موفقیت و پیروزی در همه مراحل زندگی رو  دارم و همچنین از همه شما عزیزان کسب حلالیت می کنم.  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 14:00

موثق
سلام ممنون از وقت و زحمتی که برای تهیه این جزوه گذاشتید.

سلام
ممنون آره واقعا دمار از روزگارم درومد تا درستش کردم

شیرخانی چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 12:29 http://www.cloob.com/name/msh67

سلام علی جان. امیدوارم حالت خوب باشه.

ممنون. دستت درد نکنه. واقعاً عالی بود.

منم واسه تو و همچنین بقیه دوستان آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.

سلام میثم جان
مرسی که اومدی به بلاگم و مرسی از نظرت
بازم بیا به بلاگم

فدائی چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 12:55

سلام خیلی ممنون که این جزوه را تهیه کردید و در اختیارمون گذاشتید تا استفاده کنیم.

سلام خانوم فدایی
خواهش می کنم وظیفم بود
براتون آرزوی موفقیت می کنم
از جزوه های شما هم که در طول ترم در اختیار ما گذاشتید ممنون

شارون چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 14:20

این که خیلی ناقصه درپیت

سلام
آخه کجای اسم تو به شارون می خوره دماغ
همینم از سرت زیادیه
ولی دیدی که امتحانش آسون بود ایشالله همه نمره هاشون خوب بشه

شارون یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 17:52

نبینم سبز بشی

شیرخانی سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 13:50

سلام علی جان. خوبی؟

استاد نمره ها رو اعلام کرد. یه صحبتی باهاش بکن. خیلی بد نمره داده.

اگه میشه این نظر هم تایید نکن. مرسی.

موفق و سلامت باشی. خدانگهدار

حالا که دانشگاه تموم شده بذار نظرتو تایید کنم با هم حال کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد