کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

حرف های دل...!!!

سوگند به آنچه ندارم و اگر داشتم به تو می دادم.که غیر از خود کسی را ندارم 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی آخه من هر شب نمیتونم بیام تو خوابت

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
قلبم جواب داد: کار من تامین خون بدنه.سوالای چرت و پرت از من نپرس

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

تو به اندازه تنهایی من خوشبختی

من به اندازه زیبایی تو غمگینم 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

چشم من ، چشمه زاینده اشک ،

گونه ام بستر رود

کاشکی همچو حبابی بر آب

درنگاه تو رها می شدم از بود و نبود 

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

منبع:http://sms-jok.royablog.com/?blogname=sms-jok&sub=4&tpl=0

نظرات 1 + ارسال نظر
نسترن سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 00:39 http://nuredarun.blogfa.com

27 دلیل برای فرقه نبودن جمعیت ال یاسین را در وبلاگ زیر مشاهده کنید
www.nuredarun.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد