کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

چشم من روشن ، روی تو سپید...!!!

آخر ای دوست نخواهی پرسید

که دل از دوری رویت چه کشید؟

سوخت در آتش و خاکستر شد

وعده های تو به دادش نرسید.

داغ ماتم شد و بر سینه نشست

اشک حسرت شد و بر خاک چکید.

آن همه عهد فراموشت شد؟

چشم من روشن ، روی تو سپید

نظرات 2 + ارسال نظر
بابالنگ دراز شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 08:55 http://khateratekolbe.blogsky.com

دوست خوبم از این وبلاگت بسیار استفاده ها کردم
وبلاگت رو در لیست وبلاگ های محبوبم قرار دادم که بعدا بتونم حتما ببینمش

منم یه چار دیواری کلبه مانندی دارم
وبلاگمو میگم
خوشحال میشم ببینمت
بامید دیدار

سلام باب لنگدراز
ممنونم...حتما میام پیشت

نهال یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 13:03 http://beauty-of-love.blogfa.com

سلام.ممنون نظر لطفتونه
وبلگ شمام قشنگه.اشکال نداره عوضش منم بعضی اوقات از مطالبتون استفاده میکنم
بازم به وبلاگم سر بزنید خوشحال میشم
راستی چه قدر مطلب این پستتون قشنگهههههههههه
موفق باشید

سلام ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد