کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

تنها راه برای رسیدن به امریکا...!!!

باید بتونم خودم رو تو یه ارتفاع مناسب قرار بدم که موتور پیش رانی که تعبیه دیدم اینکارو انجام میده و به جاذبه غلبه می کنه بعد که زمین شروع می کنه به چرخیدن من سرجام ثابتم انقدر سرجام می مونم تا اینکه همینطور که تو شکل می بینید آمریکا برسه به من و به محض اینکه مجسمه ی آزادی رو دیدم اون موتور لعنتی رو خاموش می کنم و با چتر میام پایین جوری زمانو تنظیم می کنم که ظهر برسم و روز خوبم رو با یکی ازون مکدونالدهای لعنتی شروع کنم بعدش هم یکی ازین تاکسی زردارو سوار میشم و میرم سنترال پارک قدم می زنم انقدر که از پا بیفتم ...

البته اگه شانس ماست که وسط کار موتور ریپ میزنه صاف میفتیم تو بیابونای سومالی :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد